شریفی

یک خانم خانه دار با کلی چالش در زندگی ام

بچه ها به نظرتون از استاد عسگری دعانویس دعا بگیرم ؟

 

بچه ها یه چند وقته تو فکر دعا گرفتنم برای همسرم هی دست دست میکردم که همسرم بهتر بشه اما وای که چه اخلاق انی داره وای که اصلا خرجی نمیده وای که چقدر خانوادش دخالت میکنن وای که چقدر داره منو اذاب میده 

 

راستش قبل از اینکه اینو بنویسم یه دوری توی گوگل زدم ببینم چی به چی هست که یه استاد پیداکردم دعانویسه بهش میگن استاد گلوگاهی بعد تو گوگل اسمشو جستجو کردم و جالب بود برام همه راضی بودن بعد امارشو در اوردم که ساکن نجف هست یجا رفتم گفت رابطه استاد گلوگاهی و ماست و گفت پولم به حساب خود شخص استاد گلوگاهی باید بزنم فقط یه سری توضیحات داد درباره دعا و گفتم چی بدرد من میخوره گفت چون خواسته های زیادی دارید پیشنهاد کرد دعا تسخیر بگیرم اخه شوهرم داغونه و منم فقط بخاطر پراهاممم بچم عزیز دل مامان فقط موندم تو اون خونه و دارم خودمو به هر دری میزنم که زندگیم درست بشه 

 

به نظرتون از استاد عسگری دعا بگیرم بچه ها ؟

 

نظرات  (۵)

سلام اره بگیر قابل اعتماده من الان رفتم برات از دوستم پرسیدم برات اخه اون چیزایی که درباره همسرت گفتی دقیقا مشابه اونو دوستم برام میگفت که همسرش چقدر به قول خودت داغون بوده زنگ زدم پرسیدم عزیزم برات گفت اسز استاد گلوگاهی طلسم تسخیر بگیره فقط میگفت بعد یه هفته همسرش تغییر کرد کلا گفت الان هم بهش محبت میکنه هم در روز چند بار زنگ میزنن کلی صحبت میکنن کلی دلتنگشه میگفت مرتضی کلا عوض شده اخلاقش هفته ای یکی دو بار برام گل میگیره گفت خیلی هوامو داره و کلی توضیح داد خلاصه مغزم خورد انقدر از خوبیای شوهرش گفت که بعد طلسمه چقدر عوض شده بود گفت برای خودت میخوای گفتم من شوهرم کو اخه ؟ گفت برای هر کی میخوای بهش بگو خیالش راحت باشه من جواب گرفتم گفت فقط حواسش باشه که پول برای خود استاد گلوگاهی بزنه اخه جامعه که میدونی چقدر بد شده گفتم باشه گلم همه اینارو بهش میگم

 

شریفی مهربونم خدا بهت صبر بده و بچه همسرتو برات نگه داره برو عزیزم طلسم از همون استاد گلوگاهی بگیر

شریفی بگیر استاد گلوگاهی که خیلی معروفه چرا دست دست میکنی !!! من طلسم رزق روزی گرفته بودم پارسال ازش و خداروشکر هم درامد خودم هم شوهرم دو برابر شده نسبت به قبل خداروشکر

 

بگیر عزیز استاد گلوگاهی کارش درسته قشنگ من خیالت راحت

خانم شریفی بگیر من از استاد طلسم بازگشت معشوق گرفته بودم و همسرم زمانی که ترکم کرد و رفت با دوتا بچه هام اون طلسم بازگشت معشوق از استاد گلوگاهی گرفتم الان مدتی میگذرد که همه چیز اروم هست و روابطم با همسرم بهبود پیدا کرده 

 

با خیال راحت از استاد گلوگاهی هر طلسمی میخوای بگیر استاد گلوگاهی خیلی معروفن

شریفی عشقم بگیر من برات رفتم کلی تحقیق کردم این استاده گلوگاهی که خیلی معروفه همه جا ازش رضایت داشتند همه عزیزم برو با خیال راحت بگیر من چیزی ندیدم که حتی کسی ناراضی باشه

شریفی نازم دوام بیار گلم زندگی روزای سختم داره دیگه روزای سخت باعث میشه قوی بشی اره من خودم طلسم تسخیر دعانویس استاد گلوگاهی گرفتم و واقعا خداشاهده زندگیم عالی شده راضی ام از استاد گلوگاهی برو با خیال راحت بگیر تو هم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی